Oro

Det har varit en orolig period nu ett tag. Felicia började klaga över ryggont efter årsskiftet och trillade i våras i trappan. Hon har haft ont till och från och jag har ringt vårdcentralen och Kry några gånger. Nu den senaste tiden har hon haft så svårt att koncentrera sig pga värk. Vi var hos sjukgymnast i fredags vilket gjorde att hon fick mer ont i helgen hon har gått på Ipren mm i kurer tidigare som inte hjälpt. 
Jag har varit riktigt orolig i helgen och inatt har jag varit mer vaken än sovit. Imorse var jag först på luren till vårdcentralen. Nu har Felicia fått tid för röntgen. Doktorn vet inte vad det är men vi får troligtvis tid för röntgen inom 2 veckor. 
Ev trodde doktorn att hon fått en spricka i bäckenet när hon trillade som nu läkt fel alt. Reumatism. 
Vi får vänta och se helt enkelt. 
Oro är inte roligt men obligatoriskt när man har tre barn antar jag 😪 

0 kommentarer