Idag

Var vi i Lund på återgivning av utredningen som gjorts på Vincent. Det var en märklig känsla. Så länge jag grubblat på detta och så var dagen här. 
Nu riskerad jag att låta som en idiot när jag skriver detta men jag är inte riktigt färdig i mitt huvud för att berätta om allt med diagnoser hit och dit och jag är inte ens säker på att jag vill heller. Att det är rätt mot V. 
Men vi har fått en remiss till habiliteringen nu och vi är lättade och glada över att väntan är slut och vi vet hur vi kan hjälpa V på bästa sätt. Känner en enorm lättnad ikväll men många tankar på allt som varit och en hel del tankar om framtid också. 
Vincent själv är hur cool som helst och gillade nog både psykologen och psykiatern vi träffat.  Det var så härligt att det blev så. Är så glad för allt och så glad att väntan är över. Nu vet vi att vi gjort så rätt i vårt bemötande mot V hittills och vi har sett en enorm utveckling alla från vårterminen och tills nu. 

Så förlåt för att jag är luddig ikväll om detta men jag måste landa i allt. Gud vad trött jag är nu... 😵
0 kommentarer