Fotobok!

Äntligen har jag fått tummarna loss och hittat en enkel sida att tillverka en fotobok på. Jag har försökt så många gånger förr men tyckt att programmen som använts varit alldeles för kluriga att reda ut så att boken blev tillräckligt bra. Äntligen en sida med ett bra program för oss som inte är världens mest tekniska och som vill att det ska gå snabbt och smidigt!
 
Lyckades hitta en fint tema också som passade mitt syfte också perfekt. Ska bli så otroligt spännande när boken trillar ner i brevlådan snart!

(null)

 
Bilderna jag använde hittade jag långt bak i arkiven och boken blev därför en slags tidsresa tillbaka i tiden. 

(null)

 
Super enkelt i programmet att leta bland bilderna. Blev faktiskt en riktigt fin och nostalgisk kväll när jag omsorgsfullt gick tillbaka och tittade igenom alla bilder jag tagit!

(null)

 
Vill ni titta själva är sidan som jag använt:
 
www.fotobok.com
 
På sidorna kunde man enkelt göra egna kollage också vilket jag tyckte blev riktigt fint!
 
 

0 kommentarer