Veckan i bilder

Lite tokig ordning men Milton på shoppingtur med mammsen och pappsen igår!

(null)

Imorse kokte jag in en hel massa bönor i goda buljonger och frös in.

(null)

Igår var det.. varmt!

(null)

Martin och jag grävde upp trädgården och rensade ogräs hela dagen. Blev så fint och liten skörd. 

(null)

Vincent njöt av att gå i pyjamas hela dagen. På morgonen gjorde vi lyxig panna cotta med bärsas tillsammans som vi avnjöt efter varmrökt lax med romsås och potatisgratäng på kvällen. Sååå gott!

(null)

Mamma ❤️ kom och hjälpte mig med barnen i veckan eftersom dagarna i Köpenhamn blev så långa! 

(null)

(null)

Petra och jag hade SÅ roligt i Köpenhamn. 

(null)

Utflykt till Trelleborg i tisdags. Vilken katastrof 😂 pojkarna var för trötta och grät och vi hade smält glass och tårar i hela bilen när vi kom hem.. 😬

(null)

Petra ❤️

(null)

Jag!

(null)

0 kommentarer