26 timmars jobb

På en helg sätter sina spår och idag är jag trött med stort T. Vaknade tidigt och drog iväg och storhandlade vid åtta medans familjen sov. Fruktfronten var helt tom och är det något som går här hemma fortfarande så är det frukt!
Barnen och maken hade precis vaknat när jag ramlade in vid nio igen. Precis som när jag kom hem igår blev båda minisarna vilda av lycka av över att se mig. Ganska härligt mitt i saknaden av att knappt ha fått se dem sista dagarna. Igår kom jag hem vid nio och då hann jag i princip ta en kvällsmacka innan jag slocknade.
Nä jag ska inte klaga! På torsdag klockan åtta går slutsignalen och på fredag morgon klockan fem sticker vi! Tjooooo vad härligt det ska bli.
Idag blir det hemmalunk och gos med barnen. Vaknade med huvudvärk de luxe så jag är så lycklig över att inte ha bestämt något vilket annars är lätt när det gäller mig. Vid två är det dags att bege sig till jobbet och hemma igen är jag vid tio. Imorgon blir det sovmorgon igen och när vi vaknat och fått i oss frulle beger vi oss till Kävlinge för att träffa finaste familjen Daisy. Ska lämna en liten present och låna en bärstol som ser ut lite som en ryggsäck som vi ska ha Vincent i under besöken i Paris och Versailles. Tillbaks på jobbet måste jag vara klockan två så det blir inget långbesök.. Onsdag blir det jobb från 9-21 dvs då blir det nog sovkrasch som igår.. Torsdag trillar mormor och morfar in och säger hejdå innan vi reser. Fredag blir det packning hela dagen minsann och lördag jepp då vet ju alla vad som händer ;)
Nä nu ska jag slurpa i mig kaffet och förhoppningsvis vakna till!
0 kommentarer