litet forum för gnäll

blir bloggen idag. Morgon och förmiddag nummer två idag med en fäktande skrikande Vincent som fortfarande är snorig som tusan och har tänder på g. Undrar just hur många för tandköttet både uppe och nere är svullet och han låter ingen pilla i hans mun. Fick idag igen kasta in några skedar kall joggi i hans mun under tiden han skrek. Fy.. det där är verkligen ingen dans på rosor det där med skrikande barn... Speciellt inte när det är ens egna.. Hela den egna kroppen blir liksom helt stel av barnskrik och man fungerar allt utom normalt. Vill helt gråta själv tillslut och be om nååååd snälla skriiik inte meeer jag gör vad som helst!! Lösningen idag var att jag slutade mata. Du avbröts skriket ungefär i två minuter fram tills att han kom på att nappen var borta och sen två inuter senare att han inte ville sitta och sedan två minuter senare när han kom på att han fortfarande inte kan krypa. Då blev det riktigt argt kan jag lova.. Piieeh.. svettsvett..
Kvällen igår var likadan som morgonen men då hade jag ju härlig avlösning av M som tog barnen då jag körde på en välbehövlig kvällstur och köpte kattsand. Tänk att det kunde vara så underbart att handla lite kattsand ;) Måste säga att mammalivet kanske inte alltid är sådär nedrans lätt alltid men som tur är så glömmer man ju attans fort bort dehär stunderna som inte är så attans kul.
Ikväll blir det jobb och det ska nog bli jättekul bara jag kommer dit. Just nu känns det lite tungt med Vincent och min egen förkylning men som sagt det ska nog bli bra.. snart...

Men han är snäll när han sover..

0 kommentarer