Magsjuka

suck..
Först barnen, på en gåendes gång, och nu Martin. Hela natten var han uppe inatt stackaren och han var vitgrå i ansiktet när han kom in till mig tidigt imorse. (jag lade mig i andra rummet för att få sova)
Flisan är iallafall helt bra nu medans Vincent fortfarande har problem med magen.
Jaja.. suck det blir ju inte bättre för att man gnäller eller hur..?! Och faktum är att vi har haft en helt ljuvlig helg ändå. Jag är mest bara deppig för att vi missar kalajset hos grannarna imorgon kväll :(. Ja ja.. men attans FINT har vi iallafall fått det hemma med ny möblering och nya snygga möbler igår! Om en liten stund ska jag bege mig och köpa färg så att vår snygga hatthylla som vi köpte när vi flyttade hit som aldrig kommit upp ska bli vit den också! Lite mysigt söndagspyssel :)

Bilder kommer här:













0 kommentarer