Vilken vecka!!

Verkligen en lång vecka som kändes evighetslång efter Ystad och en seg förkylning. Igår blev det äntligen helg och vi inledde med varsin fredagsdrink här hemma. En hel del mat mm från matsmart att packa in. Men ändå en skön och lång härlig kväll. 
Idag har Iris och Ruth varit här och Felicia är nu på dans. Jag har städar järnet som vanligt på lördagar och känner mest just nu för en powenap 😅 lite trött måste jag erkänna. 
Så mycket på jobbet nu! 
I veckan hade jag mitt livs första föreläsning på jobbet för en helt bunt föräldrar. 70 minuter pratade jag.. jätteroligt och spännande! Det roliga och härliga var att jag faktiskt inte var särskilt nervös💥
Efteråt var jag iofs megatrött men det kändes riktigt bra! Nästa vecka ska jag föreläsa igen för ett gäng föräldrar på en förskola nere i näset. Ska bli roligt det också. Eftersom jag har så många föräldragrupper nu börjar det bli en vana att prata framför folk. Roligt!
Snart drar vi igång med grupperna på jobbet också och efter det grupper. Krävs lite planering men väldigt roligt som sagt! Den enda svårigheten är att hinna med mina enskilda samtal med föräldrar. Det märks att terminen dragit igång på riktigt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




0 kommentarer