Lördag och fantastiska Oasen

(null)

Oasen är Malmös absolut märkligaste blomsteraffär i en källare mitt i stan. Stora karpar finns och en enorm labyrint av märkliga blommor, pynt och gångar. Milton sprang sig svettig och Vincent handlade en kaktus. Felicia vilade hemma med misstänkt halsfluss. 

(null)

Hann med ett stopp på mitt älskade Lidl också. En ny onepiece till mig.. jag vet det är fult.. men så skönt.. och en fin kalender till pojkarna. När vi kom hem var Felicia arg.. 
Försökte fråga henne och till sist kröp det fram att hon ångrat sig efter en timma ensam hemma. Men.. så bra att få lov att få testa och att känna efter. Felicia och Vincent blev så glada att se varandra igen när vi kom hem. Milton ställde sig och klappade på Vincents hår när vi kom hem och sa efter säkert 5 strykningar över håret. Du är så fin Vincent jag älskar dig 😍 
Då fick mamman allergi i ögonen.. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





0 kommentarer