Vab

Igen 😳
Martin har varit hemma hela veckan med Vincent som haft skyhög feber. Eftersom vi alltid har förskolebarn hemma nĂ€r vi kan det har ju Miltis sĂ„klart ocksĂ„ fĂ„tt mysa hemma. SĂ„ igĂ„r var det hans tur att bli sjuk sĂ„klart. Jag kom hem halv tio igĂ„r kvĂ€ll och blev hĂ€mtad pĂ„ stationen ❀
Milton var helt utom sig nĂ€r jag kom hem đŸ˜Ș tufft att vara utan mamma nĂ€r man Ă€r sĂ„ febrig och dĂ„lig. Jag fick snĂ€llt stanna hemma och ta över VAB-stafettpinnen frĂ„n Martin. 
Jag hade verkligen saknat familjen nĂ€r jag var ivĂ€g. Trots att jag haft suuuperduperroligt!! 
Konstigt nog hade jag tĂ€nkt massor pĂ„ Martin nĂ€r jag var borta. Jag Ă€lskar verkligen min man sĂ„ otroligt mycket efter alla vĂ„ra Ă„r tillsammans. Det Ă€r nog fĂ„ förunnat att kĂ€nna sĂ„ faktiskt. 

Idag var vi hemma allihop. Miltis var uppe till halv tvĂ„ inatt och vaknade halv sju 😬 
Men.. jag kunde sova lite eftersom mamma ju var hĂ€r! Som tur var somnade hon tidigare. Underbart att ha henne hĂ€r och jag ber en bön att hon inte blir sjuk. Det hade varit förfĂ€rligt.. 

Miltis sover nu, Vincent Ă€r bĂ€ttre och spelar spel, Felicia har blivit sjuk och vilar i soffan.. jag har precis STOR-handlat pĂ„ nĂ€tet och fĂ„r megaleverensen Allan imorgon kvĂ€ll 19-22. LĂ€ngtar efter Martin och kĂ€nner mig rörd och glad. Glad över att trivas med jobb, man, familj och att efter en del turbulens pĂ„ olika sĂ€tt en tid sĂ„ verkar livet ha stabiliserats och lugnat ner sig igen. Det Ă€r vĂ€ldigt skönt.. 

(null)

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer