Bästa kocken och allergisk reaktion

Igår lagade Felicia stekt fläskytterfilé med ugnspotatis och gräddsås.. idag blev det chili con carne. Sååå duktig!! 
Annars en mysig dag med mycket pyssel som avslutades med att Milton nog inte tålde cremen vi smort honom med 🤔 liten rödnos! 
Men ni måste se hans nya surmin 😂 familjen skrattar så vi gråter. Han kikar upp, fnissar och gör världens surmin igen 😂
❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Martin köpte faktiskt en extra pigga-på-dig-present till mig idag. Min julklapp ska lämnas tillbaka efter att vi hittat felet.. 
Ni kommer nog att fnissa nu men vår kaffemaskin har strulat och varit på väg att lägga av. Nu när jag fick den nya kaffemaskinen i julklapp skulle vi ge bort bor gamla och gav den därför en extra koll. Vet ni vad problemet var...? 
Maskinen står under skåpet med våra viktiga papper, resepengar mm.. Någon hade tappat ner ett stort 20kr danskt mynt i kaffebönorsbehållaren. 
😂
Ja då får man skratta.. vi hittade iallafall felet....
Men det var kanske inte så mycket julklappen som gjort piggapådigpresenten. Jag känner mig ganska nere eftersom jag ska lämna barnen.. Ser verkligen fram emot mitt spännande nya arbete och längtar efter att få jobba men hjärtat gråter samtidigt  😥 Jag kommer sakna barnen så oerhört mycket...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




0 kommentarer