Skitdag!

Öööö idag verkar precis allt som bara kan gå fel gå just... fel! 

Förkylningen är bara värre eftersom jag inte vilat alls de senaste dagarna utan kört på i ett hysteriskt tempo hela veckan. Imorse kände jag mig riktigt risig när jag vaknade, ingen smak eller lukt och feber. M och jag fick dålig och irriterad stämning direkt när vi vaknat vid helgsaneringen av huset hela förmiddagen vilket ledde till att Felicia inte berättade att hon bestämt att ha spadag med sina kompisar idag.. 

Så när vi, Martin och jag, bestämt att vi skulle vara hemma och spela spel och mysa så säger Felicia lojt att hon vill leka med My varvid vi säger nej. 

En timme senare blir Felicia jätteledsen när hon får bilder från sina kompisar som visat sig öppna det slajmbad Felicia köpt för egna pengar och skickar bilder när de badar för fullt... 

Suck

Kaoset är ett faktum och Felicia blir förbaskad och skickar fula meddelande till kompisarna... Efter många om och men så kastar sig Felicia på cykeln och cyklar iväg. Så här sitter vi och bara känner oss som idioter. Dessutom får vi veta att planen tydligen varit att spadagen skulle vara här!!

0 kommentarer