Oj vad tiden gått fort!

I söndags storshopping i Malmös största grönsaksaffär nära Möllan med heeela familjen Schönis. Igår tandis för Milton och en mamma-Vincentkväll med restaurangbesök och shopping. Var med om en riktigt obehaglig sak på vägen hem då vi nästan krockade men resten av kvällen var magisk. Vi hade verkligen en riktigt fin kväll 😍
Idag var det vip-fika på skolan vilket mest var rörigt.. Miltis älskade alla människor som vanligt och var i extas 😅 Vi andra farfar, farmor Lilian jag och Vince och Flisan tyckte nog mest att det var trångt, varmt, rörigt och förvirrat.. men men resten av kvällen blev jäääättemysig! Saknar farfar och farmor Lilian ibland hade gärna bott lite närmare så att vi kunnat träffas lite oftare ❤️ barnen har världens goaste farfar och farmor Lilian! 

Kostar att ligga på topp.. Miltis somnade i sin stol strax efter att farfar åkt!

(null)

(null)

(null)

Så hoppar vi till dagen frukost där Miltis snodde leverpastejen när jag tittade bort! 

(null)

Han var väldigt duktig att äta ur burken iallafall.. och all pastej slank ner!

(null)

Otroligt hungrig men sov också toklänge imorse. Blev en frukost som övergick i lunch.. 

(null)

(null)

Vincents nyashoppade tröjor! Vuxit rejält.. dags att köpa nytt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Fick även välja en godis för 20kr.. jag tänkte en liten sak.. Vincent hittade en chokladkartong 😂

(null)

(null)

Vincent ritar på restaurangen.............. 😂

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och en bild på min nya hobby. Numera putsar jag hus 🤭😬

(null)

(null)
0 kommentarer