Snart lov!

(null)

Idag var Milton och jag i Malmö. Vi har kaos i garderoben där uppe igen och jag fyndade en trådback inatt när jag inte kunde sova. Mycket bra! 
Miltis och jag gjorde faktiskt lite annorlunda imorse eftersom vi hade lite brått. Miltis fick en klämmisgröt och fick se Nicke nyfiken under tiden jag swishade runt och gjorde mig och allt klart. Funkade riktigt bra! 
Efter vi hämtat trådbackarna drog vi vidare till Stora Coop för att handla med oss lite halvtrista saker till Dege. Coop i Dege är väldigt dyra så det är smart att handla med blöjor, toapapper mm... Det gjorde vi 👏🏻

(null)

(null)

När jag hämtat barnen på skolan blev det pyssel och försök till lite jobb. Milton somnade i bilen på vägen hem och sov 5 min innan jag  väckte honom för att hämta barnen. Blev sådär halvbra måste jag säga. Väl hemma var han för trött för att äta och dricka och mitt i allt ringde förskolan och ville planera inskolningen.. nu är det ju en vän till mig som ska bli Miltons fröken och som ska ta hand om honom på inskolningen 😍 så det gick rätt bra ändå även om Milton i princip inte direkt samarbetade under samtalet.........
När jag försökte jobba var Milton övertrött och bestämde sig för att dansa.. runt runt runt runt runt 😂 blir jobb nu hela kvällen istället..

(null)

Lite trött idag.. Felicia mår fortfarande illa efter magsjukan vilket oroar mig. Låg och tänkte på det halva natten. Rätt osmart.. 
Imorse vid fem kom jag på att hon äter dåligt. Ska bli hårdare med det så hoppas jag att det löser sig.. men sömn blev det inte mycket av inatt för när jag kom upp klockan sex var Flisan vaken och deklarerade igen att hon mådde illa och hade ont i magen.. Då var det inte mycket mer att göra än att stiga upp 😴
Men men.. tycker dagen ändå gått bra! Jullovet som hägrar 🎉💃🏻

(null)

(null)


0 kommentarer