Morgon

Vincent sover och jag sitter på balkongen i solen. Martin och Felicia är på frukost. Försöker läsa om branden men hittar ingen info. Ser att den kommit närmare idag tydligt. Såg på tv igår att branden sprider sig till Portimau. Känns inte så oroande direkt efter sms från Apollo om situationen men mer lite jobbigt att med språkförbistringen inte ha koll. Jag gillar koll.. Än så länge stör det inte oss det minsta men fortsätter det såhär är jag rädd att det kommer göra det. Hmmmm... 
Nä nu släpper jag det och ägnar mig åt det jag ska! 
SEMESTER!
Igår hade vi en helt underbar dag. Flisan och jag badade och solade på förmiddagen medan pojkarna chillade. Efter lunch åkte vi på utflykt till en ort.. som jag glömt namnet på nu 😂 
Vi shoppade, gick på marknad, fick flätor i håret, fick köttätande dinosaurier, kepsar, väskor, massa läsk, glass, pommes, öl och SOLSOLSOL i hjärtat!! Hela familjen var bokstavligt på moln men slut på kvällen så det blev snabbstopp på affär och kokt potatis, kyckling i gräddsås till kvällsmat. 

Lunch i solen! 

(null)

Toaselfies min grej 👏🏻👏🏻

(null)

Glasspaus ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Så nöjd....

(null)

(null)

Hur man håller bebisar kalla i hettan!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer