Men...

Var tog denna helgen vägen? Nästan kusligt hur dagarna och veckorna går. I fredags fick V en massa beröm av fröken och när jag hämtade Milton var fröken så förundrad över hur galet medveten och med han är trots sin ålder. Stolt blev jag... väldigt stolt.. 

 
Känslan satt faktiskt i hela helgen och igår hade vi en gammal hederlig myslördag a la unga Schönisar. M och jag satt uppe alldeles för länge och lyssnade på musik från 2001. Barnen virrade på huvudet och somnade i soffan. Vi var lyckliga, pratglada och nostalgiska och vaknade dödströtta idag. Jag klockan 7-8.. M kl 11.. lite skillnad på hur vi sover just nu kan man säga. Dagen var faktiskt lite seg idag men herregud vad vi städat ur huset! 

Det glänser... en runda till tippen och Vs rum är i toppskick. Ni skulle sett vad pyssel jag rensade ut.. 

Flis och jag tog en kvällsutflykt till Trelleborg för att köpa en våg till M. Han har börjat sitt nya liv idag med WW! Tycker han är så duktig och jag är så lättad att han kommer igång. Vet att han mår så mycket bättre när han äter bra och rör på sig! 

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer