Inte min dag...

Vaknar med ryggskott, ont så in i h.. ingen Ipren hjälper. Kommer på att Felicia har utflykt imorgon och gjort av med sina överdragsbyxor och vi har noll fika till matsäck. Har bokad tid i Limhamn och flyger dubbelvikt in på jägersro innan jag kör till Limhamn. M ringer och säger att hans bil troligtvis haft punka sedan i måndags och han måste jobba över ikväll (jag är för en gångs skull bortbjuden på tjejmiddag ikväll vilket jag såg som en fantastisk grej plus vila ryggen..) 
Väl framme i Limhamn blåser grannbilens bildörr upp på parkeringen och slår in vår bildörr.. helt kvaddad.. 
hämtar barnen på skolan.. Vincent har "ljugit" för gympaläraren och gjort fubbik till fritidsfröken.. 2 samtal om det... 
Felicia kommer. Vantarna jag köpte i förrgår är helt borta plus gympaskorna OCH hennes cykelnyckel. Med pajad rygg tillbringar jag en timma dubbelvikt att leta på skolgården efter nyckeln... ingen nyckel.

Själva då? Hur var er dag 😬

(null)

(null)

1 kommentar
Sara

Hoppas torsdagen blir bättre!

Svar: Tack ❤️
Cicci