Torsdag

Och det fortsatte han med.. somnade gjorde jag nog lite efter ett. Sov och lyssnade om han behövde kräka mer men som tur var behövde han inte det.  Vaknade vid klockan fem då Felicia väckte mig. 

Imorse behövde vi vara två på frukosten med barnen eftersom Vincent var trött. Han var orolig för att komma tillbaka till skolan idag och försökte 20-22 igår med ljudbok mm innan han somnade. Så imorse var han trött och lite orolig.

Så idag är låt säga en ganska sömnig dag här hemma. Men rött mysig ändå.  Miltis vaknade pigg och glad som en lärka men humöret har gått upp och ner. Känns lite känslig när något inte går som han vill. 
Miltis kämpar för att sova nu men jag tror att öronen kan göra ont på honom. Inte vet jag varför riktigt men jag tycker han tar sig för öronen och kan inte somna fast att han är trött och vill sova. Han somnar till och 30 sekunder senare rycker han till och gråter. Jag har gett nässpray och Ipren nu så hoppas jag verkligen att han får sova ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

Hann vila 1 minut i Miltons rum under tiden han drog ut alla Vincents gamla leksaker på golvet..

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 

0 kommentarer