Torsdagsrusch

Dagen började med VC imorse efter att min bm sagt till mig att jag behövde få borttaget ett stort födelsemärke under foten. Det behövde jag inte.. men det var iallafall verkligen skönt att få alla undersökta. Doktorn hann dessutom med att ta bort en spåga som Milton fått på sin lilla tå. Jättesnällt verkligen, så nöjd med vår VC! Dessutom ligger den nära ett apotek och en Ica. Perfekt att storhandla inför sommaren (herregud med grejer man handlar på apoteket när man har tre barn..) Jag minns helt ärligt innan jag fick barn att jag funderade varför det fanns apotek. Man handlade ju bara en paket Ipren i halvåret på den tiden hahaha. Apotek finns för sådana tokar som mig just nu, så är det bara!
 
Dessutom hann jag handla leverpastej och cocktailtomat till mellis och torsk till kvällsmaten som är barnens absolut favoritmat. Bättre än Taccos hos oss.. galet.. Tjoho!

 
Hemma blev det snabb lunch till mig och Miltis innan vi hämtade barnen och Alva som ville följa med hem. Fika blev det och efter det rensade jag ut de sista av Vincents leksaker i rummet, tvättade bilen, tvättade halva husets fönstersmygar och bläck och som avslutning avrundade jag med att städa och sortera tre flyttkartonger med leksaker i förrådet. Padaaa!
Nu har jag sjunkit ner i en fåtölj lite småtrött... Imorgon ska fru böna ut med jobbet på Pinchos. Underbara mamma kommer!!

Fikamys..
(null)

En packar i och en packar ur..
(null)



0 kommentarer