Söndag i Bork

Kl.10.00 slog familjen Schön upp ögonen idag 😳
Vilken grej... sömn.. Jag är i extras efter all sömnbrist! 
(null)
Idag är dagen jag längtat efter i två år. Den enorma strandmarknaden stod på agendan. Inte alls exalterad mamma här...
(null)

Barnen fick sina plånböcker med sig och extra bidrag dagen till ära. Båda valde noggrant men allra mest handlade jag till Milton! Villa fynd!!! Vilken lycka!! 
(null)

(null)
 
Efteråt blev det glass på exakt samma plats som vi var på för två år sedan. Kändes fint...Miltis är här och så mycket har hänt. Jag fällde en lyckotår och fick ta på solisarna för att gömma min snoriga nuna.. 

För två år sedan...

(null)

(null)

(null)

Idag...
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter glassen var det sovtid för Miltis och barnen var badsugna. Miltis och jag gick och shoppade medan M tog med barnen till badhuset. Miltis somnade icke... fick bli långpromenad efter handlingen i den pyttelilla men väldigt bra byaffären. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Kom på att jag glömt nyckeln och fick knata förbi badhuset och hämta. Gissa vem som vaknade då 15 min efter att han somnat 😂 nooooo! 
Får bli konstig sovtid idag.. men vad gör det?! Vi har ju semester!!!!!
1 kommentar
Sara

Har Vincent minioner också på sin keps?

Svar: Ja!! Tänkte just på att jag undrar var den kepsen blivit av 🤔 han älskar verkligen minioner!!
Cicci