Usch

Sicken gnällerumpa jag kände mig som igår men det var precis som att allt bara gick fel och var svårt och krångligt. Idag känns det som att allt sorterats i min hjärna och ja.. det får bli bra ändå. Miltons förskola känns ju tråkigt om han måste gå i Vellinge förstås men vi kan ju inte direkt göra något åt det.. Huset får vi väl vänta med att bygga om trots att Felicia fick rummet i julklapp. Det finns helt enkelt inte möjlighet att vi kan göra både det och skaffa en ny bil samtidigt. Lags den gamla bilen går bara inte. Det blir alldeles för dyrt utöver det vi redan lagt på bilen. Förra gången var det 30 000 och jag misstänker att denna lagningen inte blir mycket mindre.. inget funkar på den och inte ens kofferten går att öppna 😂 suck
Tanten på skolan är jag inte glad på men vågar inte ifrågasätta... har ju två barn på skolan och förhoppningsvis en till i framtiden. Men tro mig det finns mycket jag skulle vilja säga... mycket. 
Idag var vi iallafall på sexmånaderskontroll med Milton som inte är vad läkaren uttryckte som "magerlagd"pojke. Han fick MVG! 
Tidig både fysiskt och kognitivt och redan i seperationsfasen som kommer vid 8 månader 😊 Så himla underbart! 
Så nu gläds vi åt det och hoppas att denna dagen fortsätter i samma takt som den började! 

0 kommentarer