Miltis den lille rymlingen

Mycket som händer här hos Schönisarna nu när skolan börjat. Efter vilan i jul startade vi terminen med att boka upp oss rejält med aktiviteter, vänner mm. Igår skulle vi eg till vänner i Dalby men då pappan i huset blev sjuk ställdes planerna in och grannarna kom på spontanmiddag istället. Så himla mysigt! Älskar mittiveckanmiddagar som blir som de blir! 
Milton har börjat rulla och krypa vilket gjort honom konfunderad över världen och mammig. Igår gick det helt enkelt inte att lägga ner honom utan att han blev ledsen. När han sov fick jag snällt ligga brevid. Helt omöjligt att flytta mig. Så gårdagen blev pyttelite stressig också måste jag erkänna. Inatt somnade han fint vid 23 men drömde nog att han rullade för i sovande tillstånd rullade han runt, reste sig upp i krypläge och var helt enkelt inte alls vaken. Jag fick jaga runt honom i sängen och försöka natta om och om och om igen. Klockan ett lade jag honom i vagnen där han somnade som en stock. Men inte jag 😂 var så svett och uppe i varv efter alla nattningsförsök och den svettiga dagen att jag helt enkelt inte kunde sova. Så klockan två satt jag i sängen och stirrade på min joggi.. 
idag kommer mamma som vanligt.. om en timma 
Gaaaaaaah EN TIMMA!! 
Hejdå!
0 kommentarer