Lite mycket

Urk det är lite mycket nu måste jag säga. Bilen har gått sönder och vi måste köpa en ny. Felicia behöver ett rum på ovanvåningen eftersom vi behöver kunna hjälpas åt med Miltis som fortfarande vaknar varannan timme på nätterna. Mitt i allt anmälde jag Milton till förskolan idag och fick reda på att det var fullt. Panikletade platser runt om och vet i gudarna hur detta ska gå. Här finns ju inga andra förskolor! Dessutom, detta är inte klokt och jag är SÅ ARG, kunde kvinnan på skolan inte hitta hans ansökan till skolan som jag skickade in i somras och han blev satt sist i den kön OCKSÅ!! Jag vet alltså till 110% att jag skickade den... men "jag kunde inte visa någon bekräftelse" Hur ... skulle jag kunna tänka på det med en treveckors bebis?! 
Har haft konstant spänningshuvudvärk nu i två dagar och det känns inte som att den är på väg att lätta. Hinner inte med skolan mitt i allt. Usch ibland vill man bara gå och dra något gammalt över sig eller sätta sig i ett hörn och böla. Själv tog jag bilen ikväll och bölade på vägen till Trelleborg. Sen köpte jag en potta, en limpa och ett par bebisstrumpor. Satte mig i den iskalla bilen och åt limpa och tänkte. Ringde en vän och pratade lite.. kändes bättre.. Sen åkte jag hem 
Nu ska jag sova, 6-månaderskontroll imorgon bitti.. 

0 kommentarer