En liten svag suck av lättnad

Vilken pärs detta har varit... Igår landade vi långt över 10 ordentliga kräkar, morgonen inleddes här med 7 kräks.. Blöjorna orkade jag inte räkna. Allt gick precis rakt igenom och jag började bli smått desperat. Pratade med 1177 två gånger igår och de sa att det gick bra att ge honom modersmjölkersättning och amma vilket jag kämpade med. Bytte till vätskeersättning kl 10 idag och kräkningarna upphörde direkt! Nu 6 dl senare har Miltis kvicknat till och jag drar en försiktig suck av lättnad! 
Igår pysslade Vincent och jag fjärilar av gamla toalettrullar.. det finns ingen som älskar att pyssla och rita som Vincent! 
Idag blev det mysfika när barnen kom hem för att fira den lilla förbättringen. Båda fick välja precis vad de ville.. Felicia valde minimackor och Vincent hamburgare med pommes! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


1 kommentar
Sara

Skönt att det går åt rätt håll.Jättefina fjärilar!
Kram