Alla hjärtan & pluggdag ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

Igår var det alla hjärtans dag med presentöppning efter skolan. Flisan hade uppvisning på sin minimusikal på kvällen. Sååå stolta vi var allihopa! Hon hade huvudrollen i Cabaren. Efter for jag och handlade inför vår karaokekväll i helgen. Väl hemma hade Martin köpt två stora buntar med vackra tulpaner och mina favoritsmaksättare! Olja och vinäger av favoritmärket. Blev verkligen glad... 
Imorse vaknade jag till pluggdag och njöt i fulla drag. Jag älskar verkligen kurserna nu och plugga är som att äta godis.. underbart med den stimulansen brevid blöjbytena. Även om jag verkligen älskar att vara bullmamma också.. 
Barnen och jag var själva ikväll när M var i Helsingborg och hämtade bilen. Barnen och jag lagade supergod middag ihopa och hade verkligen en riktig mysepysekväll! 
Milton har lärt sig så mycket de senaste dagarna. Underbart att se hur hans kognitiva förmågor börjar komma allt mer. 😍 Min duktiga duktiga pojke! Dessutom är han galet bra rent fysiskt och tidig med att kunna ta sig dit han vill. Så stolt som ni hör.. är verkligen så hemskt stolt och glad för alla mina tre fantastiska barn. Ikväll kom Vincent ut en extra gång och kramades länge.. fick en långpuss också vilket är ovanligt för honom. Han var nog också väldigt glad över vår fina vecka.
1 kommentar
Sara

Vilken underbar veckan, som ni verkar ha haft! Dessutom en ny bil! Kram

Svar: Ja det har verkligen varit en jättehärlig vecka! Jag tycker ljuset på mornarna gör mycket för humöret också. Tja och sen sportlov nästa vecka 😂🎉🎉🎉
Cicci