Hemresan

(null)

Inleddes med en rejäl pommeslunch i beachbaren. Miltis ääälskar pommes...

(null)

(null)

(null)

Vi åkte rejält tidigt för att slippa stress och var en timma före incheckningen startade. Härligt! 

(null)

Firade med riktig lyxfika på finfik!

(null)

(null)

Vincent bjöd Milton på tårta som han gillade så mycket att han sa "Mmmmmm" så högt att folk runtomkring skrattade och började härma honom 😅👏🏻

(null)

(null)

(null)

Sen.... kom vi sist i incheckningskön 😳 Tog en evighet.. 
Miltis som druckit massor kissade... ner precis hela mig och sig själv i kön 😬 vi fick packa upp och om mitt i allt. Jag hittade ingen klänning i kaoset och rusade in i butiken och rafsade åt mig en... kortläsaren i butiken fungerade inte och när vi väl kom ut var det boarding för barnfamiljer... 
Där fick jag gå med min kissade klänning och en ren i påsen.

(null)

Och när vi kom på... så somnade Milton på min kissade klänning 😂 Han fick iallafall nya kläder 👍🏻

(null)

Nu sitter vi i en gigantisk buss på väg hem iallafall. Beställde storbil och fick en ENORM buss! 
Hurra för Vellinge taxi och Hurrey för SAS! Vilken service, vilken mat, vad snabbt det gick att få både väska och specialbagage. Verkligen värt det lilla extra... 

(null)

(null)


0 kommentarer