Lycklig

Idag känner jag mig regelrätt lycklig! Martin planterar i trädgården i pallkragarna jag byggde ihop förra veckan. Barnen njuuuuter av en hemmadag. Vincent kom hem lycklig från kalaset och fick stanna längre än alla andra och blev hemskjutsad av födelsedagsbarnet själv. 
Jag vilar.. det var så länge sedan... det är helt underbart! 
Ikväll ska vi äta en riktigt god middag. Till lunch avnjöt jag en av mina favoriträtter tonfisksallad! En liten rosé är på kylning.. 
nästa vecka har vi träffar med nya och gamla härliga vänner inbokade. Känner mig så hemskt lycklig i hjärtat 😍 Busade med Milton och Felicia tills Milton kiknade av skratt och gav mig massor av blöta små bebispussar. Flisan och jag låg och kramades och pratade och vips så tappade hon en tand! 
Tänk så fint vi har det i vår lilla familj 😍
0 kommentarer