Högst motvilligt akutenbesök

Alltså denna dag.. ska man skratta eller gråta 😂 

Vaknat med kramp i ena vaden flera nätter. Imorse var samma ben svullet och lite blått på ett ställe på vaden där det gjorde ont. Kändes ungefär som träningsvärk. Tänkte att jag ringer 1177 och bara frågar snabbt vad det kan vara. Flisan var på fotbollscup med M och V och jag var hemma och åt frukost. Hamnar trots starka protester att det absolut inte behövs på akuten i Trelleborg till sist.. SUCK! 

Efter undersökning kom domen. Ingen propp i benet tack och lov.. men.. jag har ju foglossning och ständigt ont. Dessutom vilar jag ju aldrig så igår kväll kunde jag knappt röra mig på kvällen. Det blir så de dagar jag rör mig för mycket på dagen. Så av foglossningen så har jag snedbelastat benet och fått inflammation i benhinnan... spännande! 

Vill absolut inte sjukskriva mig. De kommer få tackla ner mig i soffan för att jag ska gå med på det. Så sjukt tråkigt att gå hemma! Så jag får ta det så lugnt jag kan och vila. Hehe
Körde typ vilsam utflykt med barnen till Skåre med picnic och storhandling på Maxi. Älskar min man SÅ mycket. Han är den enda som förstår mig när jag haltar omkring. Skrattar med mig och inte åt mig ❤️

0 kommentarer