Wohoo vad vi växer!!

Jisses.. vaknade imorse och såg ut som

Dolly Parton helt genomsvettig och fullt med nya ofantligt kliande prickar på varenda millimeter av min kropp. Måste ha haft en riktigt hormon-rush inatt för det kliade och svetten rann av mig. Som tur är har det lagt sig nästan helt till ikväll (tog medicin) och jag kämpar som ett djur för att inte klia när det flammar upp! Lille älskade ungen måste ju växa som en tok just nu för jag växer på bredden så det nästan syns. 

Så nyfiken på vem han är.. se hans ögon.. blir blank i ögonen av att tänka på det..

Namn har börjat landa in och det är nog faktiskt nästan klart. Dessutom är vi ganska överens jag och M.. 

Jobbet har lugnat sig något efter allt jag skrivit och jag mår därför bättre igen. Nu börjar jag mer tänka på att jag kanske inte hinner skriva så många fler utredningar klara. Det triggar ju mig något galet fast på ett positivt sätt. Jag är KNÄPP! 
Igår när jag kom hem var allt så städat att jag blev tvungen att ställa mig och baka två olika sorters bröd och fixa frukost till hela min arbetsgrupp på 16 pers.. 
Hmm.. ibland skrattar jag åt mig själv! 

0 kommentarer