Snälla Milton sov..

Fråga inte mig men vissa har ammat sedan 17.. brösten ömmar och hjärtat likadant. Verkar inte ha ont.. vill bara absolut inte släppa mig! 

Ligger här och ser klockan gå. Barnen sover på sina madrasser så gott nere på golvet och där nere i våningssängen sover Martin gott i Vincebts rum.. och här ligger vi.. 
Har försökt allt och nu återstår att ge upp. Lyckades iallafall amma i sjalen ikväll.. alltid något.. Felicia ville prompt ha vispad grädde till den hemlagade chokladpuddingen.. det gick inte att lägga ner Miltis så nöden har ingen lag. Fick amma i sjalen. 
Men nu kanske kanske det hände ngt.. är trött så jag kan gå av! Samtidigt känner jag mig lite stolt att jag klarar alla nätter helt på egen hand med alla mina barn så att M är pigg och glad på dagarna och orkar en massa. Får man vara det.. stolt.. lite kanske.. be en liten bön att vi får sova en timme nu bara!

0 kommentarer