Puerto Rico & Angry Birds park

Så fin man jag har.. var så trött när jag vaknade efter dagen igår och en hemskt kliig natt att det gjorde ont imorse att gå upp. Med Ms välsignelse gick jag och lade mig igen en stund. När jag väl kom upp berättade barnen att pappa hade förklarat för dem att de måste vara tysta som möss och låta mamma vila lite till nu för hon behöver vila och sova dubbelt så mycket nu när hon gör en bebis i magen 😍

Men det var fler än jag som var trött idag.. Det blev en härlig dag iallafall. Upphämtning av hyrbilen, en tur på vägarna, Angry Birds park i Puerto Rico och nostalgitripp till området M och jag bodde i här när vi var unga och fattiga. Kvällsmat inhandlades i lokal butik och jättegod middag blev det ikväll hemma. Alla njöt nog lika mycket av en hemmakväll med SVT och massor av goda spanska jellos och chokladpuddingar för att inte tala om lokal frukt!


0 kommentarer