Dags för fotboll

Härliga vanliga vardag med många nya aktiviteter. Igår jazzdans i Vellinge och idag fotbollsträning. Själv är jag lite golvad av en seg förkylning som inte riktigt vill gå över så läsläxa i soffan passade mig perfekt!
Ikväll blir det packning för avfärd till Göteborg och konferens i två dagar. Passat på att boka in familjen på samma hotell som jag skall bo på så på fredag kl. 15.20 kommer la famiglia och håller mig sällskap i Göteborg. Ska bli riktigt härligt!
Vi ska bo lite lyxigt med pool och lekrum på hotellet på SAS Radisson 😀👍🏻
Inga direkta planer mer än mys och Liseberg såklart på lördag. På måndag slår jag på stort och jobbar hemifrån så ikväll är lite fri på något sätt. Imorgon kl 6 när tåget rullar ut från Vingelstad kanske inte jag är lika glad 😅 får ta med kaffe! Imorgon kväll blir det festmiddag på hotellet med underhållning. Det ska bli spännande!
Ikväll köpte Vincent en tavla till sitt rum som han blev så glad för!

1 kommentar
Sara

Bra val, Vincent!Snygg tavla!

Svar: Tack! Den blev verkligen fin när den kom upp också!
Cicci