hemma igen

Åh så många härliga vackra leenden vi fått från barnen under den lilla minisemester vi precis kommit hem ifrån. Igårkväll somnade båda barnen i mitt knä framför tv'n. Båda såg så enormt lyckliga ut att jag kan leva på känslan det gav i åratal. 
En annan sak som jag faktiskt var riktigt glad över ikväll var att vi åkte hem i god tid utan onödiga stopp på vägen. Fields hägrade med sin Pilgrimbutik men i sista stund sade jag att vi skulle åka förbi. Vincent är fortfarande trött och man kan ju inte få allt man vill här i världen.. Får bli en annan gång!
Imorgon är det back to reality igen och en ny arbetsvecka. Lite kortare än vad den skulle ha varit med tanke på att jag tog semester lördag och söndag. Så denna veckan blir en härlig fyradagarsvecka :)
Flisan hade lite söndagsångest ikväll som bäst botades med kram och med att sätta ord på det som hände. Speglade henne i hennes beteende vilket gjorde att hon blev medveten. Blev lugnt och fint med kvällsfika framför Legofilm. Tjo!
Åh varför måste denna semester ta slut?! Kunde den bara inte vara i all oändlighet..?
Veckan som kommer är:
Mån jobb 9-19
Tis jobb 9-19 date med Lovisa på kvällen. 
Onsdag jobb 8-16.30 och mys med kidsen efter två dagars kvällsjobb.
Tor 8-16.30 och mello på kvällo :)
Fre farfarsmys alt köra till kompisar i Södra Sandby.. ännu inte fått svar.. 
0 kommentarer