Kärleksklump

Ibland kan jag få en klump i halsen. En stor rackare såhär på kvällskvisten. Anledningen? Att barnen är så fina att jag kan explodera och alla fina stunder vi haft under de lediga dagarna som gått knackar på hjärtat. Kärleken gör liksom lite ont och det knyter sig i halsen och magen av tanken på att jag ska vara från dem ett par dagar. Samtidigt vet jag ju att det är så nyttigt. Att vara från varandra gör ju bara att man längtar ännu mer att få bara vara tillsammans. 
Imorgon blir det släktkalas för familjen och jobb för mig. Dessutom ska jag passa på att för andra kvällen i veckan gå ut och äta med en vän. Det är lyx det! 
Helgen blir annars jobb och nästa veccka är det 6dagarsvecka för mig. Känns som ett race just nu men när man väl kommit igång brukar det rulla på ganska bra ändå. Händer en del spännande i veckan som nog ska avslutas lite extra härligt. Med vad.. jisses ingen aning men bra blir det förhoppningsvis ;)
0 kommentarer