Första dagen ❤️

Morgonen blev så härlig här hemma. Vincent och Flisan hjälptes åt med en av "bilpresenterna" jag köpt för att göra resan till Paris lite roligare. Vincents lilla bordgård blev en så kul och mysig sak att bygga tillsammans. Båda barnen nöt nog av att vara framme och bara kunna leka och ta det lugnt. Båda åt som hästar till både frukost och lunch! Ganska roligt var det nog också att smaka alla roliga franska godsaker som vi handlade igår. Vincent fick äntligen äta sina minibananer igen för att inte tala om fruktmumsarna som väl egentligen är för mindre barn men som mina fisar älskar!




Det ösregnade i eftermiddags så det blev en tur ut i skogen. Jag måste låta urgnällig men det sade tjong i min rygg när jag städade ur bilen imorse så jag behövde sitta mesta delen av dagen. Flisan och jag drog in i byn och köpte bakelser iallafall vilka ska avnjutas ikväll har vi bestämt! Överraskning för pojkarna :)




Ikväll hittade barnen sniglar som de föreslog att vi skulle äta som franska middag. Hihi
Sniglarna fick även ha ett eget "Tour de snigel" vilket fakiskt var sjukt kul!





Vissa sniglar hade andra intressen..





0 kommentarer