torsdagskväll

Åh så skönt det är att komma hem!
Trillade hem för en liten stund sedan efter sen kväll på jobbet. Har haft en vikarie att lära upp bredvid hela dagen vilket verkligen har varit roligt!
Väl hemma blev barnen i extas när jag knackade på fönstret. Finns det något bättre?! Att ha två barn som stelnar, spärrar upp ögonen, knyter händerna och som stålfjädar skuttar upp och ner av lycka bara över att se mig. Blev mosad i hallen av kramar kan jag avslöja.. 
Har man det så har man minsann inget i hela universum att gnälla över!
Jag var iväg idag på lunchen och lämnade en glömd film på biblioteket. Tog med mig en fin kollega och valde ut några fina helgfilmer som vi ska se tillsammans i familjen nu i helgen. Barnen blev sååå glada över filmerna ikväll när jag kom hem. Tänk vilken lyxx att man kan låna filmer och spel till Wii helt gratis. Fantastiskt land vi bor i :)
Imorgon blir det mys med Vincent hela förmiddagen. Flisan är på skolan och vi hämtar som vanligt innan fritids börjar kl 13.10. 
Tänker bara bara kramas med Vincent imorgon förmiddag. Han sa faktiskt själv innan jag hunnit tänka tanken "Imorgon sa jag bara baaara krama dig mamma!"
Det ser jag fram emot..
0 kommentarer