Igår

När jag visade bilden från vårdcentralen för min barnfria kollega sade han "det är just sådana bilder som gör att man aldrig vill ha barn".
Jag kan lite förstå honom. Stackars Vincent han har varit halvdöd den senaste veckan. Även inatt var han dålig och vi var uppe. Vet inte vilken natt i rad vi har nu med yttepyttelite sömn. Nästa på listan för magsjuka är jaaaag! 
Ajaj.. fy fanken.. hoppas jag inte smittade folk på jobbet igår bara!
Ieftermiddags var planen att vi skulle träffa vänner. Får se om vi kan ses en stund utomhus om de vågar. Annars är vi fria två dagar nu hela familjen eftersom det är jobbhelg för både mig och M denna helgen. Har lite lösa planer även för dessa dagar. Tänker kanske tropikariet i Helsingborg eller en tur över sundet om vädret och vi blir friska. Annars hemmamys och sätta lite fina växter i trädgården och komma ut och prova barnens elbilar. Det hade minsann också varit roligt!
Nix, nu ska jag faktiskt planera för lite kalas. Det blir kalas i två omgångar iår eftersom vi nu är så många. Det blir min familj en helg och Martins familj en helg. M's familje har ju utökats en del sista tiden så nu blir vi riktigt många med även Lilians barn och deras familjer med. Det ska bli kul att få hit alla dem iår. Roligt att de äntligen får komma hit och se hur vi bor!
Men som sagt det är lite planering innan som behöver göras. Men rolig planering :) 
Ett urkigt hejdå :)
0 kommentarer