35 år


Det här är jag.. 35 år..
Funderar mycket på mina barn såklart. Hur jag ska gränssätta, utbilda och lära dem bete sig på sätt som gör att det kommer att gå bra för dem i livet. Lilleprinsen är mammig.. väldigt mammig. Storfisan tänker mycket på skolan och försöker träna sig på att hitta sig själv. Det är inte lätt. Saker som kläder, vad mamma säger så att hon inte blir pinsam och vad hennes kompisar tycker är viktigt. Hennes cykel är också viktig hemskt viktig. Fick hon bestäma själv så skulle hon cykla jämt.. och ha mammtid utan Vincent.
Ofta leker de tillsammans. Ofta slutar det med kiv men för det mesta är de ändå vänner och kramas spontant ofta. Man kan höra hur de viskar "jag älskar dig Fäläääsija" "jag älskar dig med Vincent..".
Det är det absolut bästa stunden i denna kvinnas liv...
0 kommentarer