Snö!







Dagen idag blev kanske inte riktigt som vi planerat. Jag hade förberett allt igårkväll när barnen somnat för en tur in till stan. Hade inplanerat att gå på Tekniska museet och ha picnic i kabyssen bredvid den fina inomhuslekplats som finns i museets källare. 
Allt var fixat, leverpastejmackor med gurka, pizzabullar, avocado.. mmm allt gott som jag kunde komma på! 

När jag slog upp mina bruna imorse var det snöstorm utomhus bara OCH risk för snödrev. Jag som är en sann fegmutter valde att stanna hemma och istället passa på att njuta av snön. Picnicen fick vi ta inomhus för fy vad kallt det var ute!
Men härligt var det och det måste ha varit speciellt god picnic eftersom allt, precis allt slank ner. Dessutom var det nog fnitterfrön i maten så mycket som det fnissades under tiden vi picnicade. 
0 kommentarer