Mycket att göra

Hann med 7 minuter med barnen igår kväll efter jobbet innan de somnade. Usch det skar i hjärtat! Vincent låg och snyftade innan han somnade "jag vill bara krama mamma" "jag vill bara sitta hos mamma".. Jag mitt nöt rusade ju såklart in och stoppade om, kramade och gosade. Tröstade lika mycket mig själv som honom då jag lovade att bara en dag till så är mamma hemma..
Och minsann! Idag var det ledig kväll med köttfärssås och faktiskt lite chipsmys framför tv'n. Inget godis dock.. Har bestämt att dra ner på det för att inte bli för onyttig här hemma. 
Lördagsgodis funkar bra med små undantag helt enkelt!
Imorgon vad händer då?
Öh.. Tja.. Faktiskt.. Det får vi se :)

Inatt blev det inte mycket sömn med hostig prins!


Fick jobba över en timma ikväll.


Men kidsen var kanon när jag kom hem!


För att inte tala om maken (nä han var inte riktigt beredd där.. ;)


Tja och så blev det ju lite lyx..


Och hörreni.. Den där karlen som bor här hemma.. Han är bra fin han!


*Hihi* M ja om du läser detta så busar jag med dig just nu ;)
Det är ok att busa tillbaks ;)

0 kommentarer