jisses

kunde absolut inte somna inatt. Låg vaken till över ett innan jag lyckades. Nojjade över hur jag skulle kunna ha alla fyra jobbmöten dagen efter med huvud som en marschmallow..
Till sist gav jag upp och tänkte på Istanbul där jag bokstavligt inte sov något natten före resan och tänkte. Äsch det får bära eller brist, jag är ju bara människa..
Vaknade med aningens tungt huvud imorse men blev så lycklig av att få syn på mina lycklilga ungar att tröttheten bokstavligt talat bara försvann!
Vincent och Flisan fick mössor på huvudet, en blåbär och en jordgubbe.. Vincent som nog glömt hur det var att ha mössa blev bara så glad!
Först stod han några sekunder blick stilla framför hallspeglarna och bara beudrade hur fin han var i sin mössa.
Sen dansade han runt och gjorde lyckliga hoppsansteg som bara han kan göra. Samtidigt som han dansade ropade han "mamma jag är tomten, jag är tomten!!!"
Kan man bli annat än lycklig av en sådan start på morgonen?!
Dessutom lyckliga barn som verkligen älskar att gå till sin nya förskola båda två.. UNDERBART!
Mötena gick bra idag och väl hemma låg ett paket i brevlådan med en ny klocka, ett par mysbyxor, en mascara, en rengöringscréme och en dagcréme som jag beställt.
Ojoj.. då blir man glad!
 
har ni sett vilken vacker dimmig morgon det var i morse 07.10 från bilen?!
 
 
 
 
 
0 kommentarer