Borde

kanske skriva något lite intressant, roligt och trevligt om vårt lilla liv men fantasin tryter..
Stackars maken nattar barnen som sov till 8(!!) imorse och det är minsann inte det lättaste. Ingen av dem vill nämligen sova nu och stackars M har redan lagt över en timmas tid på nattandet..
Själv sitter jag här i soffan och pustar ut efter en dag på jobbet. Slutade sent ikväll och var hemma halv åtta. Maten, desserten och godiset är nu nere. Är ju oftast gruvligt hungrig när jag kommer hem efter att ha jobbat kväll. Imorgon är sista arbetsdagen denna arbetsveckan om man bortser från den lilla detaljen att jag jobbar helg denna veckan. 
Som min lilla underhållande thoretts-son skulle uttrycka det.. BAJS!
Så litet och användbart ord om man frågar honom ;)
Äsch det känns helt ok för att inte säga bra att jobba i helgen. Har ju ny parhäst på jobbet som jag trivs fantastiskt bra tillsammans med vilket gör jobbet riktigt helgtrevligt. Men innan dess är det ju två lediga dagar. Inte att förglömma! Hade en hel del planer men inget har riktigt kunnat planeras eftersom så mycket hänger löst. Får väl helt enkelt ta det som det kommer och se vad som händer. Men håll en tumme för kanske eventuellt kan M vara helt ledig en av dagarna och en minihelg i miniformat tackar jag inte nej till.
Som sagt vi får se vad som händer..
Fingers crossed govänner!
 
dagens erkännande.. och skam..
 
 
morgontoffla anno förra julen.. Undrar ni varför jag inte köper en ny..?
Fler frågor?!
 
(om ni undrar var den andra är så tas tips tacksamt emot. Barnens favoritsysselsättning om kvällarna är nämligen att lufsa runt och tramsa iklädda mina tofflor.. och idag kunde bara en av dem återvända till mamma..)
 
 
0 kommentarer