LÄTTNAD!

Det har hänt något sedan mamma var så sjuk. En helt ny respekt för sjukdomar och en ny ödmjukhet till livet. Det gick bra med V hos doktorn. Det vara bara virus och blåsorna i ansiktet var virusblåsor och inget att oroa sig över. Flisan och jag knatade runt och försökt sysselsätta oss under tiden vi väntade. Hittade en blöjlåda som fick sysselsätta oss under tiden brunchen stekte klart på spisen.
 
Flisan och jag fixade en egen dockteater!
 
 
sen sprang vi upp på vinden och hämtade dockan Molly
 
 
och så kom han äntligen hem.. vår prins!
Brunchbuffe med stekt bacon, stekt ägg och våffelmacka :)
 
 
 
till dessert blev det teater!
 
 
mycket uppskattat!
 
 
 
 
vi har fått lite färg i vardagsrummet
 
 
och nya blommor!
 
 
1 kommentar
Sara

Det var skönt att höra att det inte var något allvarligt.
Vad fint ni har det!

Kram Sara

Svar: Ja verkligen!! Han får vara hemma med Martin imorgon, på tisdag vabbar jag och sedan är jag ledig så han är hemma till fredag. Otäckt med blåsorna i ansiktet. Det har jag aldrig sett förr! Kram från oss
Cicci