Fullt på schemat

Innebär ju som ni kanske kan förstå lite tajt att komma iväg och blogga..
Så det blir snabb uppdatering ikväll efter att kusin Ola och faster Helena åkt hem. Blev lördagsmys ikväll med massor av mums under tiden barnen gäspade i kapp. Igår var ju min gamla bästis Annika med blivande maken (minsann) Andy. 
Åh vilka kvällar vi har haft!! Så attans härligt plötsligt att ha massor med finingar som kommer på besök. 
De här veckorna av all förkylning och energi på golvnivå känns verkligen som att de är borta nu. Vaknade imorse med en sjuhelsikes energi. För första gången på veckor var jag mitt vanliga energiska jag igen. Tjoho! 
Plötsligt är man sig själv igen och kan inte alls förstå varför man inte tagit sig i kragen tidigare och fixat och donat med vänner och kalas.
Jaja.. kanske ska ta det lite lugnt så jag inte bränner ut mig på kuppen.
Imorgon blir det såklart jobb igen och efter det glöggfest hos fina vänner. Barnen är taggade och jag är taggad. Fest tre dagar i rad? 
Varför inte :)
Imorgon ska även hotell bokas i Hovs hallar inför nästa års bröllop. Och kan man vara lite exited för ett bröllop mer än ett halvår i förväg?
Självklart!!!
0 kommentarer