Gaaaaaah!

Ousch vad man kan bli förbaskad på fyraåringar ibland. Just idag är verkligen en sådan dag/morgon där jag absolut bara fick nog till sist. Flisan har väckt mig utan överdrift varannan timme inatt. Jag har försökt lägga mig på hennes rum, hon har följt efter, uppe i våningssängen och tillbaka i mitt rum. Det har varit inget annat än HEMSKT att hela tiden bli väckt när man försöker sova. Till sist gick jag upp imorse med påsar som icakassar under ögonen, dödstrött!
Tänker att jag ska försöka vila och få en stund för mig själv innan resten av familjen kommer upp. Knappt tio minuter senare kommer terroristen upp. Då går allt fel..
Mackan har för lite smör, är äcklig, drickjoggin äcklig, fel färg på sugröret, fel färg på glaset, dåliga kläder, dålig garderob allt precis ALLT är bara fel och jag springer som en jekla idiot och försöker få henne på gott humör. Till sist får jag bara nog!
Blir bara så jekla trött på hennes tonårshumör där allt precis hela tiden bara är FEL vad vi än försöker göra. Är fortfarande, som ni kanske förstår, så arg att det pyser i mig. Har absolut ingen lust alls att göra något idag. Känner bara ett stort frågetecken varför vi ska fortsätta anstränga oss hela tiden när vi bara får skit tillbaka från Flisan. Jag vet och förstår att detta inlägg är lite omoget för man ska orka med sådant här men idag är jag bara så trött. Trött på gnäll och skäll från midjehöjd och trött på allt. Hade lika gärna kunnat jobbat. Då slipper man iallafall skäll.
0 kommentarer