Flisan vaknade tre gånger

inatt... suck sade en trött mamma och gick till sist därifrån till annat rum. Flisan var nämligen ganska läskig då hon inatt inte sade ett pip utan väckte mig två av gångerna genom stirrmetoden. Hon satt helt enkelt vid fotändan av sängen med knäna i kors och stirrade på mig tills jag vaknade. Fick klara flaschbacks från gamla skräckfilmer jag sett många av förr i tiden.. mycket läskigt!
I säng två väcktes jag istället av den ständigt så pratsamme lillebrodern. Nattsnackaren numero uno.. sover gör han... OCH pratar.. ropar.. högt!
Jobbig natt men med sovmorgon så allt blev bra till sist.
Idag jobb och som avslutning mellosemifinal med dansare goes bazurk. Kidsen hade somnat i bilen med fina farfis och var uppe lääänge. Men oj så mys och skoj! Massa ostbricka med sällskap :)
Imorgon kommer grävmaskingubben jag raggat upp på gatan på tiokaffe. Det ska bli myycket spännande. Har även skickat argt tigersms till kakelsnubben som inte hört av sig på mer än två veckor efter inbrottet i hans bil. Grrr!
Imorgon mer jobb hemma 21.30 och sen rakt i bingen. Lördagsjobbet börjar 7... huh...
seee yah!
0 kommentarer