do the föräldraledighets chachacha..

Jisses amalia.. så okristiligt trött och allergigeggig jag var imorse när V väckte mig med ett "Mammaaa.. Vincent upp titta tv!"
Mutade ner honom bredvid mig i sängen och väcktes fem minuter senare av:
"MAMMA, Vincent upp öppna dörren" 
Mutade honom med lite gos och vaknade nästa gång av att dörren var öppen ut och Vincet stod på golvet bredvid mig och sa
"Mamma, Vincent öppna dörren upp titta tv!"
Då var loppet kört och vi fick knata upp helt enkelt.. Gosade traditionsenligt ner Vincent i soffan framför Disney Junior med filtar och kuddar medan jag tryckte ut två dubbla espresso kvickare än kvickt!
Resten av dagen blev det lite chachacha över med diverse ärenden till höger och vänster. Biblioteket blev det en promenad till, lite fixx med födelsedagspresent till vän. Sväng till Vellinge för lite ärenden, vidare till Malmö och som avslutning IKEA innan vi stånkade hem för urmysig middag med fina vänner.
Flisan körde sin alldeles egen dresscode idag och vi kan väl kanske kalla den.. färgglad helt enkelt! Jag var urnöjd med gårdagens inköp av ny sommarvardagsklänning på Mobilia igår. Kan det bli skönare än såhär..? knappast..
 
 
Dresscode färgglad!
 
 
Biblans största fans.. the Schönis-family
 
1 kommentar
Johanna

Åh, fin klänning du har på dig. Var är den köpt? Letat ett tag nu efter en fin långklänning men inte hittat någon...

Svar: Den är köpt på Vero Moda :) otroligt skön!
Cicci