Oslo!!

Resfeber och en ringande klocka fyra gånger klockan sex imorse gjorde att jag inte kunde somna om. Barnen sover och här sitter jag lite smått hålögd och ser mig omkring. Det är så tyst idag. Inga målare har dykt upp och bara jag som är vaken hittills.
Märklig känsla.
Har vant mig så att ha folk omkring mig att det känns smått kusligt att nu sitta här ensam.
Längtar efter resan som vi har framför oss. Sömnbrist eller ej så har vi den ju här nu äntligen.
Längtar efter att få se barnen glada och förväntansfulla. Som igår kväll då de rusade runt och packade nödvändiga och högst onödvändiga tingestar i resväskan.
Undrar ju såklart också hur det kommer att gå att sova på båten. Lite orolig för hur vilde bill ska klara av att stanna i sängen eller på madrassen.. Det kommer att bli en sann utmaning!
Kommer faktiskt ha med oss två vagnar trots att Flisan är fyra. Gillar inte tanken på stora barn i vagn men när det handlar om att gå 6-7 timmar i sträck ja då har man inte så mycket val.. iallafall inte om man vill slippa tårar och trötta ben.
Får se hur det går dessa Oslodagar. Kommer inte att bli så mycket bloggande utanför iallafall. I Danmark har vi fortfarande trenätet utan extra kostnad men det norska vill jag kanske inte riktigt ge mig in på ;) Inte om vi ska kunna bygga klart trädgården iår *thihi* 
0 kommentarer