Kaatacha

ok jag tror att jag är lite partisk.. men har vi inte den sötaste pojken i HELA världen..?!
 
 
mitt emellan de små gatorna fanns små hus vart och ett med ett eget tema.. så fint!
 
 
vi hade så roligt!
 
 
alla fyra hade verkligen kul! Observera Martins skor..
 
 
Flisan sitter på "dasset" varje gång man satte sig började gubbarna prata och plötsligt så kom det en prutt!
 
 
barnen väntar tålmodigt på att pappas prutt ska komma :)
 
 
Flisan och Vincent fick köra tåget redan första rundan. Vart vill ni åka frågade konduktören "Pariiiis" ropade Flisan!
 
 
Blev några rundor till på tåget
 
 
och lite studs på taket!
 
 
men att köra tåget alldeles själv.. det var grejjer det..
 
 
Vincent fick också köra bil och kom alldeles själv på hur man skulle trycka på gaspedalen
 
 
 
nöjda Schönisar!
 
 
och så kul det är med elbilar!!
 
 
 
 
 
vet inte vem som tindrar mest, jag eller barnen..
 
 
Vincent pausar lite på bageriet innan han åker vidare med sin bilgalna mamma
 
 
men efter några timmar så orkade Vincent helt enkelt inte mer utan gick och lade sig i pappas famn medan Flisan och jag körde vidare!
 
0 kommentarer