tur..

att jag inte kollade min mobil idag på jobbet. Då hade jag blivit galet orolig för Vincent.. 
Drog till jobbet en timme tidigare imorse och fick en hel timma i lugn och ro att strukturera upp allt nytt.
Det var ljuvligt.. jag kaffe och jobbet! Innan dess fick faktiskt Flisan och jag en mysig frulle ihopa precis som hon önskade. Tänk så lyxigt det är att slippa helgtidiga mornar. Jag värdesätter verkligen att få en timmas mysfrulle innan man måste pila iväg. Och ingen stress!
Glada barn och glada föräldrar!
Vincent var orolig inatt och vi gissade väl att han fått syrrans baciller. Ikväll när jag skulle hem spanade jag på mobilen och minsann.. sms från maken 39.8 i temp hade han och pigg var han INTE.
När jag kom hem var han medicinerad och lite piggare men vi har en trött kille här hemma ikväll.
Flisan ville baka och mysa.. ja och Vincent ville såklart också vara med. Så förklädena PÅ och desserttillverkning blev det!
Va?! Tjejförkläde..?! ÄSCH
 
 
0 kommentarer